مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 07:302022-11-05سياسي

خبرخوب| یک هورای جانانه به افتخار ایران و ایرانی/بچه ها مچکریم


امروز هم مثل همیشه حسابی خوش خبریم و خوشحالیم از اینکه خبرهایمان بیشتر از جنس همدلی و نوع دوستی است و بوی صفا و صمیمیت می دهد.

می خواهیم برایتان از همدلی با آرتین و محرومان و معتادان کارتن خوابی بگوییم که دست های یاری به سوی شان دراز شده و هیچ گاه تنها نخواهند ماند.

- گروه زندگی-چندوقتی است که هرروز با یک بسته خبرخوب مهمان نگاهتان شده ایم و الحق هم که میزبانان بسیارخوبی داشته ایم؛ آن قدر خوب که دیگر به وجودتان دل بسته ایم و وقتی دست به قلم می شویم، دلمان به این گرم است که شما می آیید و روزتان را با اخباری خوب از وطن می سازید.

این ها را گفتم چون مقدمه ای بود برای خبرخوبی که می خواهیم در روز فرهنگ عمومی به شما بدهیم.

خبری که این بار ما و شما، خالق آن هستیم.

بله درست خواندید؛ خوشبختانه به لطف نگاه گرم تان، حالا دیگر بسته خبرخوب، طرفداران زیادی دارد و توانسته زاویه دید بسیاری از مردم را تغییر دهد و این یعنی اشاعه فرهنگ خوب دیدن! هدیه ای که ما و شما باهم توانسته ایم به جامعه بدهیم و قدم های بزرگی در این راه برداریم؛ پس بیایید با همین فرمان برانیم و همه خوبی های کائنات را به سمت ایران مان جذب کنیم.

یک هورای جانانه به افتخار آبادانی ایران  این روزها خبرهای خوبی از سیستان و بلوچستان به گوش می رسد که نه فقط حال بلوچ ها بلکه حال همه مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| یک هورای جانانه به افتخار ایران و ایرانی/بچه ها مچکریم

خبرخوب| یک هورای جانانه به افتخار ایران و ایرانی/بچه ها مچکریم